'Ülkenin marka algısında sporun önemi büyük'
Haberin Devamı ›
'Ülkenin marka algısında sporun önemi büyük'
Arzum, 2009 yılından bu yana kadınları satranç sporuna teşvik etmek, satranca gönül veren kadınların yanında olmak amacıyla Türkiye Kadınlar Satranç Şampiyonası’nın sponsorluğunu üstleniyor. Satranç sporuna son 7 yıldır destek olduklarını söyleyen Arzum Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, “Bu desteğin markamıza da önemli katkısı oluyor. Şirket içindeki takım ruhunu körüklüyor” dedi. Dışarıdan bakıldığında daha sosyal bir marka olarak algılandıklarını belirten Kolbaşı, “Bu vesileyle ürünlerimiz ile evlerine girdiğimiz tüketicilerimizle farklı ortamlarda buluşma şansı yakalıyoruz” diye konuştu.
Oğulları milli oyuncu
İki oğlunun milli satranç oyuncusu olduğunu anlatan Kolbaşı şöyle devam etti: “Bu sayede fark ettim ki, bu sporun muhteşem bir federasyonu var. Şu an da Türkiye ’de en çok sporcusu olan federasyon, satranç federasyonu. Bunların yanında satranç okul yıllarımda bize de biraz zorla öğretilen ama stratejik düşünmeyi geliştiren bir spor dalı olarak gösterilmişti. Yıllar geçtikçe bunun doğruluğunu gördüm. Arzum olarak bu sporun elimizden geldiğince yayılmasını istiyoruz.”
‘Yapılacak çok iş var’
Satrancın yanı sıra Haliç’te düzenlenen Dragon kürek yarışlarına 2010 yılından sonra üç yıl YGA kör liderler projesindeki ekiple katıldıklarını kaydeden Kolbaşı, “Böylece farklı bir spor etkinliğinin içinde engelli arkadaşlarımızla birlikte yarıştık” dedi. Önümüzdeki dönemde de sporu desteklemeye devam edeceklerini ifade eden Kolbaşı,“Çünkü Türkiye’de bu alanda daha yapılacak çok iş var. Spor başarıları hâlâ çok sınırlı... Özellikle sporun ülkenin marka algısında çok önemli yeri olduğunu düşünüyorum” diye konuştu.
‘Akıllı telefondan sonra en hızlı büyüyen sektör ’
Dünyada 70 milyar Dolar’ı aşan küçük ev aletleri pazarının Türkiye’de yaklaşık 1 milyar Dolar seviyelerinde bir büyüklüğe sahip olduğunu söyleyen Murat Kolbaşı, “Türkiye’de akıllı telefonlardan sonra en çok büyüyen ikinci pazar konumundayız” dedi. Küçük ev aletleri sektöründe 6 ana kategori bulunduğunu kaydeden Kolbaşı şu bilgileri verdi: “Bunların içinde en büyük ciroyu elektrik süpürgeleri oluşturuyor. Türkiye’de son yıllarda toz torbasız ve dik süpürgelerde çok ciddi bir büyüme oldu. Elektrik süpürgeleri yıllık yüzde 20’ye yakın büyürken biz Arzum olarak yine bu kategoride yüzde 100’e yakın büyüme kaydettik. Süpürgelerin yanında sıcak içecek ve kişisel bakım kategorileri de yine sektörü büyüten iki ana grup oldu.”
CarrefourSA’dan ‘Kırmızı-Beyaz’ mağaza
Milli Takımlar perakende tedarikçisi CarrefourSA, A Milli Futbol Takımı’nın lisanslı ürünlerinin yer aldığı “Kırmızı Beyaz” satış noktalarının ilkini İçerenköy’deki mağazasında açtı. Açılış nedeniyle düzenlenen törene, CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Yönetim Kurulu ve İdari İşler, Organizasyonlar ve Engelli Federasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Cengiz Zülfikaroğlu, A Milli Takım eski futbolcuları Alpay Özalan, Tümer Metin, Hakan Ünsal, Tolunay Kafkas, Bülent Korkmaz, İbrahim Toraman, Ümit Davala, Merkez Hakem Kurulu Başkanı Kuddusi Müftüoğlu ve eski hakem Bünyamin Gezer katıldı...
17 noktada satılacak
‘Kırmızı Beyaz’larda, Fransa’da düzenlenecek 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası için üretilen UEFA lisanslı tişört, şapka ve futbol topları, A Milli Futbol takımı iç saha ve dış saha orijinal formaları ile futbolcuların imzalarının yer aldığı sınırlı sayıda forma satışa sunuluyor. Milli takım ve Euro ürünleri CarrefourSA’nın 17 marketinde özel bir alanda kurulan CarrefourSA Kırmızı Beyazlar’da satılacak. İçerenköy mağazasında açılan CarrefourSA Kırmızı Beyaz’da, A Milli Futbol Takımı’nın başarılarının anlatıldığı küçük bir müze de yer alıyor.
‘ Desteklerimizi sürdüreceğiz’
CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak Türkiye Futbol Federasyonu’na her zaman destek verdiklerini belirtti. A Milli Futbol Takımı’nın lisanslı ürünlerinin gıda perakendecisi olarak sadece CarrefourSA Kırmızı Beyaz’larda satılacağını belirten Ergin şöyle devam etti: “Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak Türkiye Futbol Federasyonu ile olan işbirliğimizden çok memnunuz. CarrefourSA olarak Milli Takım’ı destekleyen tüm futbolseverlere destek vermek istedik. Bu satış noktalarımızla Euro 2016 logolu orijinal ürünlere ulaşımı kolaylaştırıyoruz. A Milli Takımımız’a olan inancımızla EURO 2016’ da çok başarılı olacağı görüşündeyiz. Önümüzdeki dönemde de Milli Takımlar Perakende Tedarikçisi olarak desteklerimizi sürdüreceğiz.”
Mudo’nun kadınları yeşil sahada
Hazır giyim, mobilya ve ev dekorasyonu perakendeciliği alanında faaliyet gösteren Mudo, kadınlar futbol turnuvası olan ‘Kızlar Sahada’ etkinliğinde üçüncü oldu ve yarı finale çıkmaya hak kazandı. Sadece futbol için değil; eğlenmek, ilham vermek ve sosyal sorumluluk projelerine destek olmak için hayata geçirilen Kızlar Sahada projesinde farklı yarışmalar düzenleniyor. Mudo, bu yıl 3. kez katıldığı, ekip ruhunun öne çıktığı bu platformda, Türkiye’nin önde gelen şirketleriyle yarıştı. Bu seneki Kızlar Sahada’da ise Mudo kadın futbol takımı, karşılaştığı Borusan Otomotiv ’i 4-0 yenerek, kurumsal kategoride yarı finale çıkmaya hak kazandı. Mudo, ‘Kızlar Sahada’ turnuvasının üçüncülük maçında Eczacıbaşı’nı da 3-0 yenerek üçüncü oldu.
‘Her zaman yenilik arayan bir marka olduk’
Arzum’un cirosunun geçen yıl yüzde 24 gibi bir büyüme kaydettiğini söyleyen Murat Kolbaşı, şöyle devam etti: “Bu yıl ilk 3 ayda yüzde 20 civarında bir büyüme gerçekleştirdik. Son çeyrekte gelecek olan bazı yeni ürünlerimizle daha da iyi bir büyüme bekliyoruz. Bünyemizde Arzum’un yanı sıra Felix markamız da var. Her zaman yenilik arayan bir marka olduk. Trabzon ekmeğinin orta dilimini kızartan ekmek kızartma makinasından, su ve demi ayrı ayrı servis edebilen termosa, şarjlı nihaleden 6 bıçaklı çubuk blendera ve özel kahve makinasına kadar birçok yeniliğe imza attık. Dolayısı ile önümüzdeki dönemde de yeni ürün yatırımlarına devam ediyor olacağız. Her sene ciromuzun yaklaşık yüzde 2 ’sini Ar-Ge’ye ayırarak sadece yenilik değil ürünlerde devrim de yapmak istiyoruz.”
Adım atan kazanacak
Migros, tüketicilerle birlikte yürüttüğü özel projelerle, iyi yaşama destek vermeye devam ediyor. Son olarak, sağlık ve fitness uygulaması FitWell ile işbirliği yapan Migros, sağlıklı bir yaşamın en temel unsurlarından biri olan ‘hareket’i tüketicilerin günlük hayatına sokmaya hazırlanıyor. 31 Mayıs ’a kadar geçerli olacak ‘Harekete Geç’ kampanyasından yararlanmak isteyenlerin akıllı cihazlarına Migros mobil uygulamasından veya Fitwell uygulamasından kayıtlı Money Club veya Money Club özellikli kartlarıyla giriş yapmaları yeterli. Her gün kullanıcılar, 10 bin adım ve üzeri yürüdüklerinde 1 Money ile ödüllendirilecekler ve ay sonunda kazandıkları moneyleri Migros ve Macrocenter mağazalarında kullanabilecekler.
Vivident’i gülümseten oyuncu MOERMAN
Vivident’in sahiplendiği‘Sayı Liderliği’ ödülünü, sezonda forma giydiği 30 maçta, 17,6 sayı ortalaması ve toplamda 529 sayı ile Banvit Basketbol’un Fransız yıldız oyuncusu Adrien Moerman aldı. Banvit Basketbol’dan Adrien Moerman, Spor Toto Basketbol Ligi 2015/2016 sezonunda, 30 maçta elde ettiği 17,6 sayı ortalaması ile ligin ‘Sayı Liderliği’ni ve böylece ‘Gülümseten Oyuncu’ unvanını kazandı.
Banvit’in Fransız yıldızı
Vivident’in, sayı liderliğini ödüllendirdiği Adrien Moerman’a, özel plaket ve ödül çekini, Perfetti Van Melle Türkiye Pazarlama Direktörü Serkan Ergün teslim etti.
Banvit’in Fransız yıldızı Adrien Moerman, Spor Toto Basketbol Ligi 21. hafta karşılaşmasında Banvit’in Muratbey Uşak Sportif’i 64-80 mağlup ettiği karşılaşmada 26 sayı, 20 ribaunt ve 3 asistlik performansı ile ligde 20 sayı ve 20 ribaunt performansını geçen ilk oyuncu oldu.