‘Spor her daim gündemimizde'
UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Açılış Töreni'nin 2024'e kadar sponsoru olan PepsiCo’nun Türkiye İçecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Aslı Önder ve Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Osman Dilber, sporun her daim gündemlerinde olduğunu ve tüm dünyada desteklediklerini söyledi.
Haberin Devamı ›
Spor ve Futbol Pepsi için ne ifade ediyor?
Pepsi, Türkiye’de olduğu gibi dünyada da çok geniş bir kitleye hitap eden bir dünya markası. Bu nedenle kitlelerin takip ettiği müzik ve spor her daim gündemimizde. Pepsi olarak dünyanın en büyük spor organizasyonlarından olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ve UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi’nin sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz. Diğer birçok spor dalını da destekliyoruz. Amerika’da milli futbol, basketbol ligi, hokey ligi ve Hindistan’da kriket liginin sponsoruyuz. En prestijli liglerden biri olarak kabul edilen UEFA Şampiyonlar Ligi’nin Pepsi markasıyla sponsoru olarak 2015 yılından bu yana futbola katkı sunmaya devam ediyoruz. 2025 finaline kadar UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA kadın Şampiyonlar Ligi’ni desteklemeye devam edeceğiz.
Haberin Devamı ›
Pepsi, UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Açılış Töreni'nin 2024'e kadar sponsoru...
UEFA Şampiyonlar Ligi, dünyada en çok izlenen spor olayı. Pepsi markamız ile UEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru olarak küresel ölçekte bir işe imza atmaktan ve futbolu desteklemekten mutluluk duyuyoruz. Pepsi markamızın enerjisine uygun bir şekilde futbola katkı sunarken müziği de futbol coşkusuna dahil ediyoruz. UEFA Şampiyonlar Ligi finallerinin en heyecanla beklenen anlarından biri olan, açılış seremonisini Pepsi sahipleniyor.
İletişim stratejinizde ünlü futbolcular yer alıyor. Bu yılın kampanyalarından bahseder misiniz?
Pepsi, futbolun en ikonik kahramanlarını beklenmedik, eğlenceli yöntemlerle sergileyerek, bu futbolcuların fanlarına sevdikleri oyuncuların şimdiye kadar hiç görülmemiş yanlarını gösteriyor. Geçmişte Beckham, Ronaldinho ve Roberto Carlos gibi dünyaca ünlü futbolcular ile hâlâ hatırlanan reklam çalışmaları yaptık. Bu sene de farklı platformlarda çalışmalar yapıyoruz. Pepsi ile sınırsız eğlence sunan platform TikTok’ta futbol yıldızlarını hayranlarıyla bir araya getirdik. 2021 global futbol kampanyamız kapsamında TikTok üzerinden bir futbol challenge başlattık. Kullanıcılar; futbol yıldızları Leo Messi, Paul Pogba, Jadon Sancho ve Shanice Van de Sanden ile TikTok’ta futbol düeti yaparak, kendi yeteneklerini sergileyip yaratıcı videolara imza attılar.
‘Marka yüzümüz Cengiz Ünder’
Sporu tüm dünyada desteklediklerini söyleyen PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Osman Dilber, spor alanındaki iletişim stratejilerini şöyle anlattı...
Ruffles olarak sporun sizin için önemi ne? Bu sene spor özelinde nasıl bir iletişim yapıyorsunuz?
Ruffles olarak, sporu tüm dünyada destekliyoruz. Futbol bizim marka özümüzü yansıtan kapsayıcı bir spor. Taraftarları aynı tutku etrafında birleştirme gibi bir sihri var. Sevinci de hüznü de birlikte paylaşıyor olmanın birleştirici gücü bu… Ruffles’ın hedef kitlesi de özellikle futbol tutkunu gençler ve onlar da bu güçlü ruhu benimsiyor. Ruffles olarak futbol maçlarının en sevilen eşlikçisi olarak biliniyoruz. Ruffles olarak, önceki yıllarda da Türk takımları ile yaptığımız iş birlikleri aracılığıyla genlerimize işlemiş olan futbol çoşkusunu taraftarlarla paylaşmıştık. Şimdi de kulüp futbolunun zirvesi olan UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğumuzla futbolseverlerin heyecanına ve tutkusuna ortak oluyoruz. Maçları takip eden futbolseverle duygusal bir bağ kuran Ruffles ve UEFA Şampiyonlar Ligi’nin mükemmel birlikteliği, tüketicilerimiz için futbol ve eğlenceyi bir araya getiriyor.