"Marka algısı sporla güçleniyor"

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Vivident olarak basketbol anasponsorluğuyla, daha geniş hedef kitlelereulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Çiğdem Tüzüner Serim, “Hem dünyada hem de ülkemizde yapılan araştırmalarda marka algısının sporla güçlendiğini gözlemliyoruz” dedi.

Türkiye’nin, spora yatırımını her geçen gün artırmaya devam eden bi r ülke olduğunu söyleyen Perfetti Van Melle Türkiye Sakız ve Şeker Grubu Pazarlama Müdürü Çiğdem Tü züner Serim, “Farklı spor dallarına uzun zamandır yatırım yapan ve sporcunun yanında olan çok çeşitli markalar var. Zira spor dalı sponsorlukları ülkemizde her geçen gün ar tıyor” dedi . Ye ni markaların da spora yatırım yapmaya devam ettiğini belirten Serim, “Hem dünyada hem de ülkemizde yapılan araştırmalarda marka algısının spor la güçlendiğini gözlemliyoruz” diye konuştu.

Kendimize yatırım…

Şirket olarak spor ya tırımlarına olumlu baktıklarını kaydeden Serim, şöyle devam etti: “Bunu sadece bir yatırım ol arak değil esasında kendimi ze de yatırım olarak görüyoruz . Vivident markas ıyla Basketbol Süper Ligi’nin 3 yıldır ana sponsorluğunu ya pıyoruz. Basketbol, Tü rkiye’nin takım sporlarında, hem erkekler, hem de kadınlarda en aşarılı olduğu branşların başında geliyor. Fa rklı zama nlarda yapılan araştırmalara göre, Tü rkiye’de basketbol aileler tarafından çocuklarını yönlendirmek üzere tercih edilen 1 numaralı spor olarak gör ülmekte. Bununla beraber, sadece er ke klerin değil, aynı zamanda kadınların da daha yoğun olarak ilgi gösterd iği popüler sporların başında basketbol geliyor.” Serim, “Basketbol izleyicisi ile hedef kitlemizin örtüşmesi, her iki tarafın geleceğe yönel ik hedefleri ve değer üretme potansiyeli, Vivident markamızı ve Basketbol Süper Ligi’ni ortak bir pay da da bul uşturdu” dedi.

Logolu paketler

Serim ana sponsorluk kapsamında neler ya ptıklarını ise şöyl e anlattı: “Vivident’in bi rçok çizgi üstü ve çizgi altı çalışmaları oldu. Popüler lig oyuncularının da yer aldığı TV reklam filmlerimizin yanı sıra radyo, açık hava ve dijital ortamlarda, basketbol temasını işlediğimiz birçok çalışma yaptık. Yine lig oyuncularının yer aldığı ve basketbol temalı Vivident ürünlerimiz dönemsel olarak piyasaya çıktı. Aynı zamanda ana sponsorluğumuzu desteklemek amacıyla 3 senedir tüm Vivident paketlermizde basketbol liginin logosu yer alıyor. Son olarak da saha üzerinde canlı performans ile lanse ettiğimiz basketbol temalı şarkımızı basketbol izleyicileri ilk kez All Star 2018'de dinleme fırsatı yakaladı."

Çiğne ve Gülümse

Vivident'in "Bu oyunu Seviyoruz" adlı şarkısını yıllardır dllerden düşmeyen "Çiğne ve Gülümse" sloganına farklı bir yorum getirdiğini belirten Serim, "Basketbolun enerjik temposuna sahip şarkı, çalındığı her ortamda büyük beğeni topladı. Özel çekilen klibini müzik kanalları ve radyo istasyonlarında yayınladı" diye konuştu.

Nike, herkesi spor yapmaya çağırıyor

Nike, farklı spor dallarından genç ve profesyonel sporcuların ünlülerle bir araya geldiği kampanyası ‘Çık, Oyna’ ile herkesi spor yapmaya çağırıyor. Nike’ın yeni kampanyasında Türkiye A Milli Futbol Takımı yıldızlarından Arda Turan ve Abdülkadir Ömür, Taekwondo Dünya Şampiyonu Milli sporcu İrem Yaman ve 400m İşitme Engelliler Olimpiyat, Dünya ve Avrupa Şampiyonu Yasin Süzen gibi sporcuların yanı sıra aktris Melisa Şenolsun, Elvin Levinler ve aktör Birkan Sokullu yer alıyor. Dudulluspor Kadın Futbol Takımı’ndan 17 yaşındaki Berdan Bozkurt, BMX sürücüsü Taner Erdaş, Freerunner Emir Ünder ve Dans Fabrika ekibinden Sam Gizem Sözer gibi isimler de projeye destek veren isimler arasında bulunuyor.

Markalar destekliyor

MACFit, Boyner, Rakipbul, Cihangir Yoga, Dans Fabrika ve Urban Riders gibi markaların da destek verdiği kampanya ile futbol, koşu ve dans ile ilgili etkinliklerde sporseverler bir araya gelecek. 19- 20 Mayıs tarihlerinde; İstanbul, İzmir ve Ankara’daki 50 seçilmiş MacFit spor salonları sabah erken saatlerden gece yarısına kadar, Cihangir Yoga’nın Bağdat Caddesi ve İstinye’deki şubeleri, Urban Riders ve Dans Fabrika’nın seansları Nike üyesi olan herkese açık olacak.

Tenis turnuvasına ev sahipliği yapacak

NG Afyon Otel, bu sene Türkiye Tenis Federasyonu denetim ve gözetimiyle, ilk kez tenis turnuvalarına ev sahipliği yapacak. Otelde 10-13 Mayıs’ta, 8-9-10 yaş grubunda ve 17-20 Mayıs tarihleri arasında yetişkin kategorisinde kıyasya bir mücadele yaşanacak. Başvuruların TTF I-KORT’tan gerçekleşeceği karşılaşmalar Sezai Tutmaz direktörlüğünde hard zeminde ve açık kortlarda oynanacak. Turnuvaların sonunda birinci ve ikincilere kupa verilecek.

‘Türkiye’den 74 farklı ülkeye ihracat yapıyoruz’

Vivident markasının üretici firması Perfetti’nin, 2001 yılında, Hollanda menşeili Van Melle firmasını bünyesine katmasının ardından, Perfetti Van Melle (PVM) adıyla anıldığını söyleyen Çiğdem Tüzüner Serim, şu bilgileri verdi: “PVM, global ölçekte 2006 yılında dünyaca ünlü lollipop markası Chupa Chups’u da satın aldı. Perfetti Van Melle, 17 ülkede 31 fabrikasıyla faaliyet gösteriyor. Yıllık 2.6 milyar Euro’luk ciroya sahip. Türkiye’de ise Perfetti Van Melle olarak 1988 yılından beri faaliyetteyiz. Bu yıl Türkiye’deki 30. yılımızı kutluyoruz. Vivident, gerek cirosal, gerekse pazar payı anlamında en önde gelen markamız. Büyük, global markalarımızdan olan Mentos ve Chupa Chups’ın yanı sıra, Big Babol ve Center Fresh de tüketicilerimizin yakından tanıyıp sevdiği diğer markalarımız arasında.” Türkiye’deki fabrikalarında ağırlıklı olarak sakız üretimi yaptıklarını kaydeden Serim, “1000’den fazla çalışanımızla Esenyurt’daki 2 üretim & paketleme tesisimizde, yıllık 24 bin tonu aşkın bir üretim yapıyoruz. Ar-Ge merkezimizde yılda 100’e yakın ürün geliştiriyoruz. Türkiye’den 800 farklı ürünü 74 farklı ülkeye ihraç ediyoruz.”

‘Hedefimiz basketbolun yükselişine katkı sağlamak’

Vivident olarak basketbol ana sponsorluğuyla, daha da geniş hedef kitlelere ulaşmayı ve Türkiye’de basketbolun yükselişine katkı sağlamayı hedeflediklerini kaydeden Çiğdem Tüzüner Serim, şunları söyledi: “Her yaş grubundaki kişilerin yoğun olarak ilgi gösterdiği popüler sporların başında basketbol geliyor. Basketbola yaptığımız yatırım ile Vivident, 2017’de yapılan basketbol sponsorluk bilinirlik araştırmalarında ‘en yüksek bilinirliğe sahip olan marka’lar arasında yer alıyor.” Şirket içinde de spora teşvik için uğraştıklarını belirten Serim, “Her sene katıldığımız, şirketimizin mavi ve beyaz yaka karma takımı, 2017 yılında da ‘Kızlar Sahada’ futbol turnuvasında birincilik elde etti. Kısacası hem şirket içerisinde hem de şirket dışarısında markamızın duruşuna katkı sağlayacak şekilde spor yatırımını destekliyoruz” dedi.

YORUM YAZ