"Evde spor yapma alışkanlığı yaygınlaştı"

Abone Ol Google News

Son bir buçuk aydır yapılan online alışverişlerde spor giyim ürünlerinin ve spor aksesuarlarının öne çıktığını söyleyen Boyner Büyük mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan, “aktif spor kategorisindeki bu hareketlilik, salgın döneminde evde spor yapma alışkanlığının yaygınlaşmasıyla oldu” dedi.

Haberin Devamı

Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan, son bir buçuk aydır yapılan online alışverişlerde spor giyim ürünlerinin ve spor aksesuarlarının öne çıktığını söyleyerek, “Aktif spor kategorisindeki bu hareketlilik salgın döneminde evde spor yapma alışkanlığının yaygınlaşmasıyla oldu” dedi. Dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan Kovid-19 salgını döneminde, online alışveriş alışkanlığının yükselişe geçtiğini vurgulayan Çamurdan, “Dijital alışveriş yaygınlaşırken, milyonlarca kullanıcı tarafından ziyaret edilen boyner.com.tr’de, son bir aylık dönemde yüzde 30’un üzerinde yeni müşteri kaydı gerçekleşti” diye konuştu. Çamurdan, şöyle devam etti: “Pandemi döneminde halkımızın ihtiyaçlarını karşılamak için tüm hijyen ve güvenlik önemlerini en üst seviyede uygulayarak, internet mağazamız boyner.com.tr ile hizmet vermeye devam ettik. Kullanıcılar en çok farklı markaların spor ayakkabılarını sipariş ederken, yine spor giyim kategorisi içinde yer alan t-shirt, sweatshirt ve eşofman seçenekleri de ilgi görmeye devam ediyor.”

Haberin Devamı

Pilates, kickbox dersleri…

Boyner olarak bu süreçte önceliklerinin, her zaman müşterilerine moral ve motivasyon sağlamak olduğunu dile getiren Çamurdan, şu bilgileri verdi: “Müşterilerimizin yanında olduğumuzu göstermek istedik. Bu amaçla sosyal medya sayfalarımızda yeni bir strateji ile hareket ettik. Instagram sayfamızı bir medya kanalı gibi kullandık. ‘Boynerle hayat eve sığar’ mottosuyla sosyal medya hesaplarımızda yeni bir dünya yarattık. Haftalık düzenli bir program oluşturduk. Yaptığımız programda spor içerikleri önemli bir yer tutuyor. Uzman isimlerden egzersiz, yoga, pilates, kickbox gibi farklı dersler paylaşıyoruz. Ayrıca dans dersleri ve kişisel bakım önerileri de sunuyoruz.”

3 milyon TL kaynak

Boyner Grubu’nun Kovid-19 salgınıyla mücadeleye destek vermek için 3 milyon TL kaynak ayırdığını kaydeden Çamurdan, “Grubumuz sağlık çalışanlarına 2 milyon TL tutarında destek verdi” diye konuştu. Çamurdan, şöyle devam etti: “Bu destek kapsamında; Lokman Hekim Sağlık Vakfı iş birliğiyle sağlık kurumları ve sağlık çalışanlarının kullanımı için Altınyıldız ve Boyner’in tedarik ettiği 50 bin cerrahi maske ve 5 bin 500 koruyucu tulum bağışlandı. Grubumuz ayrıca, Boyner, Morhipo ve Altınyıldız Classics markalarının mağaza ve depolarında bulunan; t-shirt, iç giyim, pijama, battaniye, nevresim ve terlik gibi ürün stoklarını, yoğun bir şekilde çalışarak oteller ile yurtlarda kalan sağlık çalışanlarının ihtiyaçlarına ve taleplerine açtı. Grubumuz bu zor dönemde dokunabildiğimiz her noktaya yardım ederek toplumsal sorumluluklarını yerine getirmeyi amaçlıyor. Bu kapsamda Boyner Grubu, sağlık çalışanlarına sağladığı katkıya ek olarak, Milli Dayanışma Kampanyası’na da 1 Milyon TL ile destek verdi.”

Haberin Devamı

‘Yeni konseptimiz Temassız Mağazacılık’

Eren Çamurdan, salgın sonrası mağaza açılış planları ve hazırlık senaryolarını ise şöyle anlattı: “Boyner olarak, pandemi sürecinin belli bir aşamaya geldiği ve normalleşmeyi konuştuğumuz bu dönemde yeni bir mağazacılık konsepti tasarladık. ‘Temassız Mağazacılık’ adını verdiğimiz bu yeni konseptimiz için mağazalarımızın altyapısını ve müşteri deneyimini tamamen fiziksel mesafe ve en üst seviyede hijyen sağlamak üzere oluşturduk. Bu kapsamda planlamalarımızı ve gerekli değişiklikleri nisan ayı boyunca yaptık. ‘Temassız Mağazacılık’ konseptinde, çalışan, müşteri ve ürün arası temasların olmadığı, ürün ile müşteri arasındaki kaçınılmaz temasların da hızlıca sterilize edildiği bir deneyim oluşturduk.”

YORUM YAZ