Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin: Voleybola katkıda bulunmaya devam ediyoruz

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Antalya’da düzenlenen Voleybol Milletler Ligi döneminde teknolojik imkanlarıyla voleybola katkıda bulunmaya devam ettiklerini ve voleybol sponsorluğunda akla gelen ilk marka haline geldiklerini söyledi. Vodafone, dünyada kadın voleyboluna, Türkiye’de ise kadın sporuna yönelik en yüksek ve kapsamlı sponsorluk anlaşmasına imza atmıştı.

Sultanlar Ligi’nin isim sponsoru ve Türkiye Kadın Voleybol Milli Takımlar ana sponsoru olmaktan duydukları memnuniyeti dile getiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Voleybol sponsorluğumuz kapsamındaki tanıtım çalışmalarımızı ‘Dünya duysun biz burdayız’ kampanyasıyla başlatmıştık. Antalya’da düzenlenen Voleybol Milletler Ligi organizasyonunda da aynı motto altında ikinci kampanyamızı devreye aldık” dedi. Filenin Sultanları için teknolojik yeniliklere devam ettiklerini kaydeden Şahin, “Voleybol Milletler Ligi döneminde de teknolojideki gücümüzle voleybola katkıda bulunmaya devam ediyoruz. Antalya’daki maçlarda kullanılacak ileri maç teknolojilerini Vodafone olarak sahiplendik. Diğer yandan, Antalya Spor Salonu’nda BTK izinlerimizi tamamladık ve 5G’yi Antalya Spor Salonu’na kurduk. Sistemin internet ihtiyacını 5G üzerinden sağlıyoruz. Maçta bu teknolojiyle oluşturulan istatistiklerin ve ölçümlerin anlık olarak 5G ile dünyadaki diğer yayıncılara gitmesinin yolunu açıyoruz. Bu çalışmalarımızın gelecek yıllar için bir örnek oluşturacağına inanıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Maç heyecanını eğlenceli hale getirdi

Meltem Bakiler Şahin, Voleybol Milletler Ligi süresince maç heyecanını artıracak farklı kampanyalar da hazırladıklarını belirterek şu bilgileri verdi: “Örneğin, servis hızlarını seyircilerden tahmin etmelerini istedik. Her Türkiye maçı öncesinde web sayfamızdaki alana en yakın tahmini giren kişi imzalı forma kazanıyor. Ödül platformumuz Çark’ı çeviren her 500 bininci Vodafone müşterisine milli takım forması hediye ediyoruz. Online alışveriş platformumuz Her Şey Yanımda üzerinden voleybolla ilgili ürünlere ulaşmak mümkün olacak. Online seyahat platformumuz Seyahat Yanımda’da, Antalya otellerinde 2.500 TL’ye varan indirimler, Red kullanıcılarına Antalya uçuşlarında 300 TL indirim ve araba kiralamada fırsatlar sunduk. Vodafone’un online eğlence platformu Eğlence Yanımda’da Voleybol Milletler Ligi haftası boyunca “GB Avı” oyununda voleybolla ilgili sorulara doğru yanıt veren müşteriler, garanti 3 GB hediye ve 3 kat daha fazla puan toplama şansı yakalıyor. Müşteriler bu puanlarını istedikleri zaman ek GB’a çevirebilecek. Kişisel dijital asistanımız TOBi’ye şanslı kelimeyi yazan müşterilerimiz, voleybol kadın milli takım forması imzalı voleybol topu kazanma şansı elde edecek. Müşterilerimiz, voleybol milli maç dönemine özel olarak YouTube Premium üyeliğine ilk 3 ay ücretsiz sahip olacak. Böylece, Voleybol Milletler Ligi maçlarını istedikleri yerden ve reklamsız olarak YouTube üzerinden takip edebilecekler.