Cloud9 Blast Pro Series'de şampiyon olmak istiyor
Dünyada en çok oynanan oyunlardan CS:GO’nun, en prestijli uluslararası espor turnuvası BLAST Pro Series, 29 Eylül Cumartesi günü Ülker Sports Arena’da gerçekleştirilecek.
Milyonlarca kişinin canlı olarak takip edeceği BLAST Pro Series’de, oyunun en güçlü 6 takımı kozlarını paylaşacak.Brezilya’dan MiBR, Türkiye’den Space Soldiers, Danimarka’dan Major Şampiyonu Astralis, Amerika Birleşik Devletleri’nden Red Bull’un da desteklediği Cloud9, Rusya ile Polonya’nın efsane takımı Virtus.Pro ve İsveç’ten Ninjas in Pyjamas binlerce oyunseverin önünde şampiyonluk arayacak.
Haberin Devamı ›
Türkiye, her yıl gelişmeye devam eden espor alanında büyük bir organizasyona daha ev sahipliği yapacak. İlki geçen sene gerçekleştirilen ve online platformlar dahil 818 milyon kişinin izlediği dünyanın en büyük CS:GO organizasyonu BLAST Pro Series, 29 Eylül Cumartesi günü Ülker Sports Arena’da düzenlenecek.
Tüm formatın canlı olarak TV ve dijital dünyadan yayınlanacağı turnuvaya, 6 uluslararası takım katılacak. Brezilya’dan MiBR, Türkiye’den Space Soldiers, Danimarka’dan Astralis, Amerika Birleşik Devletleri’nden Red Bull’un da desteklediği Cloud9, Rusya ile Polonya’nın ortak takımı Virtus Pro ve İsveç’ten Ninjas in Pyjamas oyunseverler ile buluşacak.
Tek günlük eleme sistemine göre oynanacak maçlar nefes kesecek, 13.30’da start alacak mücadelelerin ardından büyük final 19.00’da başlayacak. 18.00’de ise 1v1 gösteri maçı oynanacak, kazanana tam 20 bin dolar verilecek.
Haberin Devamı ›
Oyunseverler ise maç aralarında sevdikleri oyuncularla tanışma imkanı yakalayacak.
Favori: CLOUD9
Red Bull tarafından desteklenen Cloud9, turnuva öncesinde tecrübesine ve oyuncu kalitesine güveniyor. Kadrosunda Tyler ‘Skadoodle’ Latham, Timothy ‘Autimatic’ Ta, William ‘Rush’ Wierzba, Maikil ‘Golden’ Selim ve majör sonrası gündeme bomba gibi düşen efsanevi oyuncu Robin ‘flusha’ Rönnquist bulunduran takım BLAST Pro Series İstanbul’un en büyük favorisi olarak gösteriliyor.
2017’de Danimarka’nın başkenti Kopenhag’da düzenlenen organizasyon sadece TV’de 20 farklı kanalda, 16 farklı dilde, anlık 2.5 milyon seyirciye ulaşmıştı.